zondag 20 januari 2008

Keystone 20 januari






Goeiedag eebm,


Vandaag was het een echte ZONdag, tropische temperaturen van - 8 graden.

We zijn nu om half zes wakker!! Er zit dus verbetering in.

Keystone dus vandaag, het zonnetje was volop aanwezig. Pistes geweldig en een mooi gebied. We weten het , het wordt eentonig maar het is nu éénmaal zo.

Bij deze fijne temperaturen konden we natuurlijk lekker buiten lunchen.

Na deze heerlijke dag skien komen we in onze stamkroeg en belanden midden in een belangrijke wedstrijd van American Football, er zijn twee kampen die naast elkaar voor 15 televisies zitten.

Het is een lawaai van jewelste en wij weten niet waar het over gaat, en noodgedwongen hebben we ergens anders moeten eten (één aanrader ga nooit en we zeggen nogmaals NOOIT bij Village Inn eten), de steaks zijn terug gestuurd het personeel was niet vooruit te branden, kortom blehhhh!

Kijk voor een mooie sfeer impressie maar naar de foto's, want over een mooie dag skien valt verder weinig te vertellen.

5 opmerkingen:

margriet zei

he mooie skieërs, het ziet er geweldig uit, veel sneeuw en ik zit hier met een jankende kat voor de deur die weer alles er onder heeft gepiest getver en daarbij regent het hier de hele dag al.
nou ga lekker door zou ik zeggen en tot de volgende berichten

Wil zei

Hé vakantiegangers! Wat een schitterende plaatjes (staan wel 2 dezelfden op trouwens). Wie was die snelle Jelle met die hoge sprong? Harry zeker? ha ha. En wat een rode hoofden! Komt dat van de zon of van de kou? Wij hebben hier helemaal geen last van kou.... slechts overstromingen. Groetjes, Wil.

newitka zei

Alleen maar regen , regen , regen en nog eens regen. O die sneeuw en die heerlijke zonnestralen. kunnen we ook nog wat beelden krijgen van het hotel en de kroeg met t.v's Nu ik toch bezig ben een leuke close up van mijn mannetje lijkt me ook wel wat. (heb je zelf al goede foto camera zaken gedaan ???, dat was je toch van plan.
Nou wij zijn onze werk en school week weer begonnen, voor we het weten is het alweer week end.
Blijf van al die geweldige afdalingen genieten x jann.

Marloes zei

Echt mooie foto's zeg!! Ik hoef niet meer te zeggen dat het hier regent.. het is gewoon verschrikkelijk! Ik ben ook erg benieuwd naar die kroeg. En mam: houd je vooral niet in in de outlets, hehe!!
xxx marloes

onnie zei

hoi pap en de rest
alles goed daar? Nou ik heb nog wat van je tegoed als ik die foto's zie. Volgend jaar gaan wij ook maar even heen
groeten ornell