woensdag 23 januari 2008

Zon, wind en zoooooo koud






Hallo allemaal,


Het zonnetje schijnt in Breck!

En de pas naar Vail is gesloten dus de keuze is vandaag niet moeilijk. Om een uur of tien gaan we richting top nadat we nog wat snoepjes, keykoords ed gescoord hebben, wat worden we hier toch verwend.

Peak 7 is het eerste doel, hoogtepunt van deze dag is 3914 meter en dat is toch echt behoorlijk hoog maar ook heel heel heel erg mooi!!

We gaan naar beneden zonder dat (vooral Susan) weet dat dit een ongeprepareerde piste is. Wat was dit mooi, zonder overdrijven. We vermaken ons de hele dag prima, de zon schijnt lekker het is toch wel weer fris maar dat mag onze pret niet drukken.

Na het skien zijn we bij de sneeuw sculpturen en raken aan de praat met de nederlandse deelnemers, lekker wezen bieren bij een Ierse Pub en gegeten bij Bubba Gump in de mooie Mainstreet. Het is hier nog steeds kerstfeest.

Daarna nog een afzakkertje in de kroeg en dat was het weer voor vandaag....


Het beste maar weer, morgen laatste ski dag VAIL....


7 opmerkingen:

oma cisca zei

Hallo allemaal, een hernieuwde poging van mij om een reactie te plaatsen. Het eerste dat ik 's morgens doe is jullie berichtje lezen. Speet me zeer voor Harry, maar op de foto's kan ie weer lachen!! Susan, sms-jes komen zeker niet door. daar krijg ik geen reactie op. Geniet van jullie laatste dag. Groetjes van oma Cisca

oma cisca zei

Hier ben ik nog een keer. Helemaal blij dat het is gelukt!. Denk veel aan jullie. Susan, een dikke knuffel van mam. Mag de delen met de rest!. xxxx oma cisca

Wil zei

Is het alweer de laatste dag? Dan kunnen jullie gewoon op de familieborrel komen dus...! Marlos komt ook. Ook ik lees 's ochtends (als ik niet hoef te werken) meteen jullie weblog. Het is echt leuk om te volgen! Wanneer plaatst Susan eens zelf een reactie? Het kan nu nog! Dikke kus, Wil.

Huubje zei

He toppers,
alweer de laatste dag
Dat is echt snel gegaan maar ja wel hele mooie dagen volgens mij. Zo zie je maar hoe snel een week kan gaan en normaliter gaan we altijd 3 dagen. Nou nog heel veel plezier daar op de laatste dag en we spreken elkaar gauw.

In ieder geval een goede vlucht terug.

Greetz,
Huupie

Marloes zei

Zoo laatste dagje begint nu.. Geniet ervan! :D Morgen wordt er zonder jullie geborreld, jammerjammer! En mam... de All Stars zijn daar volgens mij ook errug goedkoop.. (A) Tot snel, dikke kus!

newitka zei

Hallo lieverd en de rest van de club

het gaat alweer behoorlijk snel hé , aan de foto's te zien blijft het allemaal prachtig.
Suus kun je het nog een beetje volhouden met al die kerels, zijn ze wel een beetje lief voor je.
Het gaat snel hoor , voor dat jullie het weten moet er weer gepakt worden. Hopen dat alles mee kan. xxxxxxxxxxxx voor allen XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX voor Cor tom

Margriet en Didier zei

hallo aankomende vliegers.
het is bijna zover en dat is het weekje amerika weer voorbij.heb genoten van de site.
ga zo lekker volleyballen mijn enrgie eruit gooien, ik moet door die stomme regen, maar volgende week gaat het hier sneeuwen heb ik gehoord van Piet ontmorn.
nou geniet er nog maar lekker van liefs van mijn en knuffels voor jullie (beer, nog meer)