maandag 21 januari 2008

Maandag 21 januari Keystone,bed en shopping






Hoi allemaal

De dag begon vandaag niet zo goed onze Harry is vanacht ziek geworden het kwam er van boven en onder uit. Hij gaat dus helaas niet mee skieen, Susan blijft ook thuis.

Cor en Didier besluiten naar Keystone te gaan want dat is ons gisteren prima bevallen.

Het zonnetje schijnt weer heerlijk en de temperatuur is weer tropisch min 8.

Cor en Didier gaan snel naar boven want je kan met de snowcat ( die piest en mauwt niet voor de deur margriet) naar de top ongeveer 4000 meter hoog. Als we aankomen is het gelukkig nog helder maar we zien donkere wolken aankomen. Cor en Didier gaan door de bevroren powder naar beneden. Even later is het niet meer bevroren en gaat Cor iets teveel met zijn punten naar beneden en maakt een mooie salto ( zie foto's gisteren) in de sneeuw.

De rest van de ochtend maken we mooie afdalingen in perfecte sneeuw, inmiddels is het ook begonnen te sneeuwen.

's Middags gaan we met een mountain guide een aantal afdalingen maken en laat hij leuke plekjes zien en vertelt hij ons veel over het gebied etc. Dit is een vrijwilliger en geheel gratis.

Thuisgekomen, ja la quinta is inmiddels ons huis, gaat het gelukkig beter met Harry, hij drinkt inmiddels weer wat ( geen bier dus hij is echt ziek).

Susan moest toch iets doen en heeft de credit card goed laten wapperen bij Tommy, Gap, Nike en pearl izumi. Mogelijk zijn we er nog een paar vergeten maar dat zien ze wel bij de douane.

Omdat Susan nog iets moest ruilen hebben Didier en Cor zich opgeofferd en omdat we haar niet indie kou overstraat wilden laten gaan zijn we met CorTom mee gegaan.

Omdat we er toch waren en onze credit card nog getest moest worden hebben we ook maar enige kleinigheden aangeschaft. Kortom vol beladen gaan we terug naar huis. We moeten 3 keer lopen om alles naar boven ter brengen ( nee hoor geintje 2x).

Van shoppen krijg je honger dus we bestellen bij cindi een steak met een pitcher erbij, het leven is zwaar.

We zijn inmiddels over onze jet lag heen dus gaan we zo weer de kroeg in. plaatselijke tijd half tien. After ski is hier niks aan.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties we leven met jullie mee.


Groetjes ons

7 opmerkingen:

Huubje zei

Hallo luitjes,
wat weeer een mooi verslag van de dagen. Zo te zien is het daar echt perfekt en vermaken jullie je prima. Wel sneu voor Harrie maar ja die komt er wel weer bovenop ben ik bang en anders maarniet meeer skieen, hehehe.
Wachten op mensen is toch niet fijn!!!

Qua temperatuur is het daar echt koud volgens mij en 4000 meter hoogte is ook niet niks. Maar goed ik ga er mee stoppen want ik ga weer "genieten"van mijn echte rust! Zit momenteel weer in de lappenmand met een Beeninfektie. Had toch beter mee kunnn gaan had ik dat waarschijnlijk niet gehad.

Veel plezier daar nog en we spreken elkaar wel weer.


Groet,
Huupie

Marloes zei

Aah arme pap! Hopelijk gaat het vandaag wel beter.. Kwam het niet van het eten? Dan kan je er nog wel een A4 aan toevoegen haha!! Leuke muts trouwens van GAP, ben benieuwd met wat je allemaal terug komt! ;-)
En ik verheug me nu alweer op de nieuwe foto's en het nieuwe verhaaltje, die ik pas morgenochtend kan lezen..

xxx
Marloes

newitka zei

hallo Amerika

Zeg schat heb je een lekkere borrel gehad?????????????? je hebt een 0onderkin..... leuke foto hoor, zeker met het toppertje van jullie kroeg hé.
Hoe is het met onze Harry dan, knapt hij al weer een beetje op, het is te hopen van wel.xxxxxxxxxx jann.

Erik zei

Hoi, Harrie wat jammer nou, lag het tempo te hoog( geintje:)). Nee je was echt ziek want als je geen bier meer lust. Als jullie thuiskomen krijgen we nog wel een modeshow te zien of zo met al die kleren. Als jullie opgehaald worden van Schiphol moet ik dan de aanhanger meenemen?
Wat een prachtige omgeving daar,'kben wel een beetje jaloers maar ja je kunt niet alles hebben. Doe jullie best daar nog maar even. Veel plezier en de groeten van mijn vrouw.

Erik

Martijn zei

Hey Broer Didier,
Het doet mij goed te lezen dat er met de creditcard goed gewapperd wordt. Daar is 'ie voor en miljoenen Amerikanen weten niet beter. Ontzettend leuk te lezen wat jullie allemaal daar doen.

Groetjes
Martijn

margriet zei

papie'& de rest,,
mooie foto's hahaha wie is dat meisje bij julie op de foto met dat rode/orange ding aan hahaha.(gekheid)wat voor mooie dingentjes heb je allemaal gekocht voor mij.. hahaha. zoals ik hoorde heb je veel gezwaait met dat geldboompje van je haha.VERGEET DE CAMERA NIET VOOR NANKA GRRR hahaha( kan ik die namelijk ook gebruiken xd)maar ik ga naar bedjee toe want ik ben bek af,, haha (mama zei van het niks doen) hahaha dus ook echt wel ben heel braaf geweest op school, alleen gister niet echt maar dat boeit allemaal niet hahah(gekheid) dikkee kus jeweetzelluf (muis)(A)

margriet zei

he lieverd in het fijne amerika, zoals ik lees en de foto's zie.
Harry hoop voor je dat het beter gaat dan kan je lekker weer op de skies.
verwacht nog meer mooie fóto's hoor.
Het is zo leuk om van mijn werk te komen en dan even lekker achter de computer te gaan zitten.
Nou Groetjes Margriet