vrijdag 11 januari 2008

Voor vertrek

Al een paar jaar wordt er tijdens de diverse wintersportvakanties in europa wel eens gefantaseerd over skieen in de poeder van Canada of de USA.
Dit jaar is het zover, omdat de rest (lees Kor H uit de Smilde, oh nee inmiddels al 2 x verhuisd) andere prioriteiten heeft wisten Cor en Didier, Harry en Susan na veel praten over te halen mee te gaan.
Tickets in september al geboekt via cheaptickets.nl voor 17 t/m 26 januari 2008.
Via USA-reisen.de auto gehuurd een chevrolet equinox, dus we zijn ook mobiel ter plaatse.
Hotel via internet, priceline en Hotwire geregeld, voor een prikkie slapen we centraal (Silverthorne Co) gelegen tussen de diverse skigebieden. Vail, Breckenridge, Keystone en Beaver Creek liggen op een afstand van maximaal 20 km.
Als laatste via internet de skipassen geregeld, scheelde even teveel (160 dollar goedkoper) 7 dagen skieen in ski the summit.
Passen worden binnen een week via de post thuis bezorgd.

8 opmerkingen:

newitka zei

nou lekker hoor en wij maar werken . nee hoor geniet er maar vaN IK GUN HET JULLIEXXXXXXXXXXXXX

Christi zei

Heeeel veeel plezier daar in het nieuwe verre wintersport gebied!!! ;)

Geniet ervan...

Gaan jullie maar even kijken hoe het daar is, kunnen wij volgend jaar ook mee!!

xxxx

Christi zei

Wel even leuke foto's maken he en filmpjes is leuk voor ons hier thuis.... Kunnen wij ook even mee genieten. En voor iemand in het bijzonder natuurlijk die dit jaar niet met jullie mee gaat... ;)

Erik Zwarts zei

cHoi Didier,

Jij zal zeker voor oponthoud zorgen bij de douane met je moslim uiterlijk!

Gr,
Erik

Jan Hollander zei

Ik verwacht niet dat er veel aan is, dat skien in Amerika.

Onzin natuurlijk. Ik ben erg benieuwd en zal jullie bevindingen volgen. Wie weet kunnen we volgend jaar met een heel vliegtuid die klant op

Have a good time over there.

Jan (Gieten)

Huubje zei

Hallo skivrienden,
wat gebeurd er nou. Zonder jullie enige echte gangmaker op vakantie naar de sneeuw. Wat zal er een hoop gezelligheid verloren gaan en wat een heimwee naar die goede oude skitijd!!!
heheheh, nee hoor ik wens jullie heel veel skiplezier en Harrie en Suus zijn natuurlijk geweldige vervangers.

Vindt alleen jammer dat jullie het gedeuld niet konden opbrengen om een jaar te wachten. Niet gemeedn natuurlijk.
Geniet er van in de mooie Powdersnow en volgend jaar ga ik natuurlijk mee naar dit geweldige paradijs!!

Groet,
Kor Tomba

Margriet en Didier zei

he luitjes mijn eerste berichtje na veel moeite om 21.30 uur begonnen en nu gelukt.
Heb zelfs mijn volleybal er voor op gegeven en uiteindelijk hulp gekregen van mijn kids.
welterusten vanavond see you.

kussie knuffel Margriet

Wil zei

Hallo vakantiegangers! Waarschijnlijk begint vandaag jullie eerste ski-dag. Terwijl ik dit schrijf liggen jullie vast nog te pitten, na zo'n lange reis...
Ben heel benieuwd hoe alles daar is, dus plaats maar gauw wat nieuws op dit blog!
Heel veel plezier! Dikke kus, Wil